U današnje vreme u upotrebi na našim drumovima možemo sresti različite vrste kamiona za prevoz robe i drugog tereta. Neka osnovna podela, osim po modelu i proizvodjačima jeste i podela po veličini kamiona i vrsti robe za koju je potreban transport. Isto tako, svaki tip kamiona po osnovu ove podele ima i svoju pripadajuću ceradu. Za većinu cerada usvojeni su i dobro poznati standardi prilikom carine robe, koji moraju biti ispoštovani pri izradi cerada.
Mogućnost štampe velikog formata, sve prema vašim željama. Štampamo na ceradama različitih gramaža i namena. Za sada nemamo ograničenja!
KAMIONI SA SISTEMIMA TROSTRANI ROL ILI TAUTLINER
Trostrani rol ili Tautliner sistemi su danas najčešći sistem cerada na poluprikolicama jer omogućavaju vrlo jednostavno i praktično otvaranjei zatvaranje bočnih strana i krovova. To su cerade s kliznim bočnim stranama kod vozila čije su poluprikolice bez alu stranica. Cerada je trodelna, bočne strane su odvojene, tj nezavisne od krovnog dela cerade. Krov je takodje pomični. Na bočnim stranama su uvarene gurtne po dužini i visini, a u donjem delu cerade su ugrađeni natezači tj španeri koji mogu biti direkt natezači ili natezači s gurtnama. U gornjem delu cerade, naspram zatezača ugradjuju se roll točkići kojima je cerada “zakačena” za profil tj šinu pomoću koje se cela bočna strana cerade može vrlo lako pomerati levo ili desno.
Krovni deo cerade pojačan je na svim mestima gde se oslanja na poprečne arnjeve i uzdužnom konstrukcijom. Krovni deo cerade bočno se šrafi ili nituje na arnjeve, a sa unutrašnje strane učvršćen je sa posebnim kaiščićima na poprečne profile, odnosno arnjeve. Ovakve cerade se izradjuju od POLYMAR PVC ceradnog platna, čija je gramaža 900g/m2, proizvodjača MEHLER Nemačka.
Takodje, trostrani rol sistem može biti i na poluprikolicama koje imaju alu stranice. Tada se u donjem delu, umesto zatezača koristi klasičan sistem sa provodnicima, pocinkovanim čeličnim ringlama i plastificiranom carinskom sajlom.KLASIČNE KAMIONSKE CERADE
Ovaj model kamionskih cerada najčešće je zastupljen na našim putevima. Klasična kamionska cerada zadovoljava sve evropske propise za međunarodni prevoz. Bočne strane cerade, krovni deo, kao i prednja i zadnja strana čine jednu celinu. Svi delovi cerade su maksimalno pojačani na svim mestima gde se cerada naslanja, tj naleže na arnjeve i konstrukciju.
Ovakve cerade se izradjuju od POLYMAR PVC ceradnog platna, čija je gramaža 680g/m2, proizvodjača MEHLER Nemačka.
KAMIONSKE CERADE NA KAMIONIMA NA KOJIMA JE IZVRŠENA NADOGRADNJA ARNJEVA
Ovakve kamionske cerade se u glavnom rade po veoma sličnom sistemu kao što je trostrani rol, osim što je osnovna razlika u tome šro je krovni deo fiksni, dok su bočni delovi cerade pokretni sa rol točkićima, a u donjem delu je kačenje po principu provodnika i carinske plastificirane sajle.
Ovakve cerade se izradjuju od POLYMAR PVC ceradnog platna, čija je gramaža 680g/m2, proizvodjača MEHLER Nemačka
CERADE ZA KIPER KAMIONE
S obzirom na različite sisteme i dimenzije kipera,ceradne pokrivače za teret izrađujemo od PVC platna 680 ili 900 g/m2. Najčešći sistem je sistem bočnog namotavanja pokrivača pomoću alu letve ili osovine-oklagije. U ponudi su nosači za alu letve i španeri sa gurtnama. Takođe i elastična užad fi8mm.
CERADE ZA AUTOPRIKOLICE
Cerade za autoprikolice se izrađuju po istom postupku kako i kod većih i srednjih kamiona. Pojačane su na svim mestima gde dolazi do kontakta sa arnjevima i konstrukcijom. Ovakve ceradese izradjuju od POLYMAR PVC ceradnog platna, čija je gramaža 680g/m2, proizvodjača MEHLER Nemačka.